> ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ Υπάρχουν 7 προϊόντα.

  • Η ΑΝΑΠΟΔΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ - Η μανία του Κωστή Παπαγιώργη
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    «Από την πλευρά εκείνων που κατέχουν τη μαεστρία του λόγου, ίσως μοιάζουμε με μουγγούς που εκφράζονται με παράξενα νεύματα – μια σχεδόν ιδιωτική γλώσσα εικόνων. Από την πλευρά των μουγγών, είμαστε μουγγοί που κατάφεραν να μιλήσουν». Αυτή η απόφανση του Εουτζένιο Μπάρμπα για τον ίδιο και τη θεατρική του ομάδα «Όντιν Τεάτρετ», όσο δούλευαν απομονωμένοι στην επαρχιακή πόλη Χολστεμπρό της Δανίας, ισχύει και στην περίπτωση του Κωστή Παπαγιώργη:...

    «Από την πλευρά εκείνων που κατέχουν τη μαεστρία του λόγου, ίσως μοιάζουμε με μουγγούς...

    «Από την πλευρά εκείνων που κατέχουν τη μαεστρία του λόγου, ίσως μοιάζουμε με μουγγούς που εκφράζονται με παράξενα νεύματα – μια σχεδόν ιδιωτική γλώσσα εικόνων. Από την πλευρά...

    Διαθέσιμο

  • ΜΕ ΚΕΝΤΗΜΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ - Μια μπάντα του Πετρο-Λούκα Χαλκιά
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Μπάντα έλεγαν στα χωριά των Ιωαννίνων ένα υφαντό μεγάλων διαστάσεων, που κάλυπτε σχεδόν μια πλευρά ενός δωματίου. Έτσι έλεγαν, επίσης, και την «πλευρά» – «βαλ' το απ' αυτή τη μπάντα». Απεικόνιζε συνήθως σκηνές της ζωής της υπαίθρου: κυνηγιού, θερισμού, κ.λ.π. Αλλά η πιο αγαπημένη μπάντα απεικόνιζε ένα σύμβολο της ομορφιάς – τα ελάφια! Τα θυμάμαι ολοζώντανα στην μπάντα που υπήρχε στην ανατολική πλευρά της κρεβατοκάμαρας του πατρικού σπιτιού....

    Μπάντα έλεγαν στα χωριά των Ιωαννίνων ένα υφαντό μεγάλων διαστάσεων, που κάλυπτε σχεδόν...

    Μπάντα έλεγαν στα χωριά των Ιωαννίνων ένα υφαντό μεγάλων διαστάσεων, που κάλυπτε σχεδόν μια πλευρά ενός δωματίου. Έτσι έλεγαν, επίσης, και την «πλευρά» – «βαλ' το απ' αυτή τη...

    Διαθέσιμο

  • Η ΘΕΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ - Η τελευταία συνέντευξη του Νίκου Καρούζου
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Όταν ένας πρώτης τάξεως στίχος χρησιμοποιηθεί με φρόνηση, αποτελεί μια θαυμάσια μορφή θεραπείας με θερμότητα. Θεραπείας των συμπτωμάτων που εμφανίζει συχνά η ασθένεια που λέγεται υπαρξιακή αγωνία. Εγώ, ένας ηδονιστής, είχα στραφεί πολλές φορές στα ποιήματα του Νίκου Καρούζου, γιατί η αγωνία αυτή «Υπερβαίνει τη ζωή». Γι αυτό και αχρηστεύει «τις απολαύσεις». Οι στίχοι τους ακτινοβολούσαν θερμότητα. Ηδονή βγαλμένη από οδύνη. Απόλαυση που...

    Όταν ένας πρώτης τάξεως στίχος χρησιμοποιηθεί με φρόνηση, αποτελεί μια θαυμάσια μορφή...

    Όταν ένας πρώτης τάξεως στίχος χρησιμοποιηθεί με φρόνηση, αποτελεί μια θαυμάσια μορφή θεραπείας με θερμότητα. Θεραπείας των συμπτωμάτων που εμφανίζει συχνά η ασθένεια που...

    Εξαντλημένο

    10,00 €
    Αγορά Προβολή
  • Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΑΘΩΟΥ - Μια συνομιλία με τον Ρύσαρντ Τσίσλακ
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Ήταν ένας νεαρός απόφοιτος Δραματικής Σχολής χωρίς καμία πείρα όταν το 1961 εντάχθηκε στο «Θέατρο με τις 13 σειρές» που διηύθυνε, από το 1959, ένας άγνωστος νεαρός σκηνοθέτης ονόματι Γιέρζυ Γκροτόφσκι, στην κωμόπολη Οπόλε της νοτιοδυτικής Πολωνίας. Μέσα σε 5 χρόνια έγινε ένα από τα φαινόμενα της παγκόσμιας ηθοποιίας του 20ού αιώνα. Ήταν το 1965, με το ρόλο του Αλύγιστου Πρίγκιπα. Ήταν μόνο 28 χρονών. Έγινε ηθοποιός-θρύλος, και τρία χρόνια...

    Ήταν ένας νεαρός απόφοιτος Δραματικής Σχολής χωρίς καμία πείρα όταν το 1961 εντάχθηκε...

    Ήταν ένας νεαρός απόφοιτος Δραματικής Σχολής χωρίς καμία πείρα όταν το 1961 εντάχθηκε στο «Θέατρο με τις 13 σειρές» που διηύθυνε, από το 1959, ένας άγνωστος νεαρός σκηνοθέτης...

    Διαθέσιμο

  • ΕΝΕΣΤΩΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - Συνάντηση με τον Jerzy Grotowski
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Στην πρώτη του νιότη είχε πρότυπο τον Γκάντι – ήθελε να γίνει ένας «πολιτικός άγιος». Αργότερα είχε πρότυπο τον κοινό πρόγονο των ανθρώπων του Δυτικού Θεάτρου – τον Κωνσταντίν Στανισλάβσκι. Σπούδασε ηθοποιός αλλά έγινε σκηνοθέτης γιατί δεν άντεχε τον τρομερό έλεγχο που υφίσταται ο ηθοποιός: από τον σκηνοθέτη, τους θεατές, τους κριτικούς. Ξεκίνησε ως σκηνοθέτης-δικτάτορας και κατέληξε υπομονετικός οδηγός του δρόμου προς την «ολοκλήρωση» του...

    Στην πρώτη του νιότη είχε πρότυπο τον Γκάντι – ήθελε να γίνει ένας «πολιτικός άγιος»....

    Στην πρώτη του νιότη είχε πρότυπο τον Γκάντι – ήθελε να γίνει ένας «πολιτικός άγιος». Αργότερα είχε πρότυπο τον κοινό πρόγονο των ανθρώπων του Δυτικού Θεάτρου – τον Κωνσταντίν...

    Εξαντλημένο

    11,00 €
    Αγορά Προβολή
  • ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΕΝΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑ - Δύο συνομιλίες με τον Γιώργο Χειμωνά
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Ένα ψυχολογικό πορτραίτο του Γιώργου Χειμωνά φτιαγμένο μέσω ερωτήσεων από τον ίδιο – αποστάγματα από την επιστήμη και την τέχνη του – μια ρητή διαβεβαίωση για το μοναδικό τρόπο που είχε να υπάρχει – νύξεις για δεισιδαιμονίες – παραδείγματα αληθινού πένθους – ολοκληρωτική απόρριψη της έννοιας του «λάθους» και η σιγουριά ότι ο χρόνος δεν υπάρχει, ότι είμαστε αθάνατοι. Και όλα αυτά ειπωμένα μ' έναν λόγο κρυστάλλινο, από τον πρίγκηπα που έφυγε...

    Ένα ψυχολογικό πορτραίτο του Γιώργου Χειμωνά φτιαγμένο μέσω ερωτήσεων από τον ίδιο –...

    Ένα ψυχολογικό πορτραίτο του Γιώργου Χειμωνά φτιαγμένο μέσω ερωτήσεων από τον ίδιο – αποστάγματα από την επιστήμη και την τέχνη του – μια ρητή διαβεβαίωση για το μοναδικό τρόπο...

    Εξαντλημένο

    11,00 €
    Αγορά Προβολή
  • Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΣΤΟΡΑ - Μια συνομιλία με τον Άρη Κωνσταντινίδη
    ΘΕΜΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Αν αφαιρούσε κανείς τις ερωτήσεις και άλλαζε τη σειρά των θεμάτων στα οποία αναφέρεται ο Αρχιμάστορας, θα προέκυπτε ένας συγκλονιστικός δραματικός μονόλογος που θα καθήλωνε, από σκηνής, τον ακροατή/θεατή. Ο καταγραμμένος εδώ προφορικός λόγος –με μόνη επεξεργασία αυτήν που επιβάλλει το περασμα από τον προφορικό στον γραπτό– είναι τόσο χυμώδης ώστε θα τον ζήλευε ακόμη κι ένας δραματουργός. Αναδίδει το πορτραίτο του Αρχιμάστορα ως γέρου άνδρα που...

    Αν αφαιρούσε κανείς τις ερωτήσεις και άλλαζε τη σειρά των θεμάτων στα οποία αναφέρεται...

    Αν αφαιρούσε κανείς τις ερωτήσεις και άλλαζε τη σειρά των θεμάτων στα οποία αναφέρεται ο Αρχιμάστορας, θα προέκυπτε ένας συγκλονιστικός δραματικός μονόλογος που θα καθήλωνε, από...

    Εξαντλημένο

    10,00 €
    Αγορά Προβολή